План работы бацькоўскага універсітэта

 

План работы

бацькоўскага універсітэта

на 2020/2021 навучальны год

 

I СТУПЕНЬ - «МАЁ ДЗІЦЯ - МАЛОДШЫ ШКОЛЬНІК»

 

п/п

Форма і назва мерапрыемства

Дата

Адказны

1 клас

 

1

Круглы стол “Адаптацыя навучэнцаў у 1-м класе

Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя навучэнцаў да школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі.

03.12

Калыбасава К.П., класны кіраўнік

2

Семінар-практыкум  “Станоўчыя эмоцыі ў жыцці школьніка”

Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыянальна-пачуццёвай сферы для фарміравання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіццю станоўчых эмоцый дзіцяці

09.01

адказны за сац. работу

3

Дыскусія “Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці”

Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям'і. Значэнне прыкладу бацькоў у выхаванні дзіцяці. Значэнне сямейных традыцый пры фарміраванні ў дзіцяці жадання працаваць

 

 

 

 

03.04

Калыбасава К.П., класны кіраўнік

2 клас

 

1

Семінар-практыкум “Уплыву сям’і на эмацыйны стан дзіцяці”

Сямейны дабрабыт і сямейнае няшчасце. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнага недабрабыту. Сем’і са схаванай формай няшчасця.

Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці

18.12

адказны за сац. работу

2

Майстар-клас “Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца”

Захаванне рэжыму дня — важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем дамашніх заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі вучэбнай работы дзіцяці

16.01

Наздрына Т.М., класны кіраўнік

3

Форум  “Працоўнае выхаванне дзяцей у сям’і”

Выхаванне ў працы. Роля сям’і ў развіцці працаздольнасці вучня. Як навучыць сучаснае дзіця працаваць

10.04

Наздрына Т.М., класны кіраўнік

3 клас

 

1

Дыскусія “Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці”

Адзнака і ацэнка ведаў навучэнцаў. Крытэрый ацэнкі. Уплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванні ў дзіцяці навыкаў самакантролю, умення працаваць самастойна, выхаванні цікавасці да ведаў

17.12

Доўбыш І.Л., класны кіраўнік

2

Семінар-практыкум “Эфектыўныя зносіны ў сям’і — залог поспеху школьніка”

Культура сямейных зносін. Уплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнавартаснае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі. Стварэнне ў сям’і атмасферы абароненасці, цяпла і любові

23.01

адказны за сац. работу

3

Майстар-клас “Здаровая сям’я — здаровы дзіця”

Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця

17.04

Доўбыш І.Л., класны кіраўнік

4 клас

 

1

Практыкум “Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей”

Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у навучэнцаў. Фарміраванне правіл паводзін і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, мовы. Эфектыўныя зносіны: асноўныя складнікі

04.12

адказны за сац. работу

2

Дыскусія “Дзіця і камп’ютар”

Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні.

Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Як правільна арганізаваць працу навучэнца за камп’ютарам.

30.01

Пырцак В.М., класны кіраўнік

 

3

Круглы стол “Кнігі ў жыцці школьніка”

Стаўленне дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце

24.04

Пырцак В.М., класны кіраўнік

 

 

 

 

 

 

II СТУПЕНЬ - «МАЁ ДЗІЦЯ - ПАДЛЕТАК»

 

п/п

Форма і назва мерапрыемства

Дата, час і месца

Адказны

6 клас

 

1

Лекцыя “Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў”

Формы адыктыўных (залежных) паводзін падлеткаў (курэнне, алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцей у падлеткавым асяроддзі. Роля бацькоў у папярэджанні адхіленняў у паводзінах падлеткаў

12.12

адказны за сац. работу

2

Дыскусія “Бяспека падлеткаў у сетцы Інтэрнэт”

Віртуальная рэальнасць: магчымасці і небяспекі. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка інтэрнэт-рызык. Як зберагчы дзіця ад небяспекі ў сацыяльных сетках

13.02

Доўбыш А.Л., класны кіраўнік

3

Форум ідэй “Арганізацыя летняга адпачынку падлеткаў”

Правілы бяспечных паводзін летам. Небяспекі вольнага правядзення часу падлеткаў. Аказанне першай медыцынскай дапамогі. Рэкамендацыі бацькам па забеспячэнні бяспекі дзяцей у летні перыяд

 

 

 

 

15.05

Доўбыш А.Л., класны кіраўнік

7 клас

 

1

Форум ідэй “Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў”

Стаўленне падлеткаў да навучання. Страта цікавасці да вучобы ў падлеткаў — што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння вучэбнай матывацыі ў падлеткавым узросце. Як зацікавіць падлетка навучаннем? Матывацыя на поспех

19.12

Труцык Н.У., класны кіраўнік

2

Дыскусія “Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў”

Супрацьпраўныя паводзіны непаўналетніх. Фактары і прычыны правапарушэнняў. Падлеткі «групы рызыкі»

20.02

адказны за сац. работу

3

Гутарка “Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці пераходнага ўзросту”

Жыццё сям’і з дзіцем-падлеткам: барацьба прынцыпаў або пошукі кампрамісаў. Бацькоўскі аўтарытэт: як яго набыць і як не страціць. Правілы ўзаемадзеяння з падлеткам

22.05

Труцык Н.У., класны кіраўнік

8 клас

 

1

Лекцыя “Асцярожна: суіцыд”

Суіцыд сярод непаўналетніх. Віды і прычыны. Матывы суіцыдальных паводзін у падлеткаў. Індыкатары суіцыдальнай рызыкі.

Прафілактыка суіцыдальных паводзін

09.12

адказны за сац. работу

2

Семінар-практыкум  “Культура паводзін у канфліктных сітуацыях”

Паняцце «канфлікт». Школьныя канфлікты. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў

 

27.02

Кожун Ж.Р., класны кіраўнік

адказны за сац. работу

3

Дыскусія “Жыццёвыя мэты падлеткаў”

Мэты падлеткавага перыяду. Пастаноўка мэт і іх дасягненне.

Паспяховасць у школе як адзін з фактараў паспяховага дасягнення мэт

29.05

Кожун Ж.Р., класны кіраўнік

9 клас

 

1

Круглы стол “Партрэт сучаснага падлетка”

Індывідуальныя асаблівасці падлетка і характэрныя ўзроставыя рысы. Ключавыя перажыванні ўзросту. Асобасныя асаблівасці і асаблівасці зносін. Магчымыя праблемы, знешнія і ўнутраныя канфлікты, стаўленне да вучобы

16.12

 

Сліж А.В., класны кіраўнік

2

Гутарка “Агрэсія, яе прычыны і наступствы”

Формы агрэсіўных паводзін падлеткаў. Прычыны агрэсіўнасці і яе ўплыў на ўзаемадзеянне падлетка з людзьмі, якія яго акружаюць.

Магчымыя спосабы пераадолення агрэсіўнасці ў паводзінах падлетка. Рэкамендацыі для бацькоў па прафілактыцы і карэкцыі агрэсіўных паводзін падлетка

06.03

 

адказны за сац. работу

3

Канферэнцыя “Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію?”

Прафесійныя намеры і магчымасці навучэнцаў. Уплыў сям’і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіця пры выбары прафесіі? Знаёмства бацькоў навучэнцаў з вынікамі дыягностыкі схільнасцей, здольнасцей і прафесійных інтарэсаў падлеткаў

24.04

Сліж А.В., класны кіраўнік